Τα ευρήματα ανακοίνωσαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο και δημοσιεύθηκαν στην επιθεώρηση Developmental Science.
Διαπίστωσαν ότι τα παιδιά ηλικίας 4-6 ετών δεν αντιλαμβάνονται τόσο καλά τα κοινωνικά μαθήματα από ιστορίες με ζώα, όσο από αυτά με πρωταγωνιστές ανθρώπους, διότι με εκείνα δεν μπορούν να ταυτιστούν.
Στον αντίποδα, βέβαια, όσο περισσότερο ένα παιδί αποδίδει στα ζώα ανθρώπινα χαρακτηριστικά, τόσο πιο αποτελεσματικά διδάσκεται πράγματα, όπως το να μοιράζεται ή να λέει την αλήθεια.
Τα ευρήματα είναι σημαντικά, διότι πολλά από τα κοινωνικά διδάγματα που διηγούνται τα ζώα που μοιάζουν με ανθρώπους - όπως μια χελώνα που επιμένει και τα καταφέρνει να νικήσει τον λαγό - μπορεί να χάσουν το νόημά τους, επισημαίνουν οι ερευνητές.
"Βιβλία, με τα οποία τα παιδιά μπορούν εύκολα να ταυτιστούν, αυξάνουν την ικανότητά τους να εφαρμόζουν τα ηθικά διδάγματα της ιστορίας στην καθημερινή τους ζωή", εξήγησε η επικεφαλής της ενδιαφέρουσας μελέτης Dr Patricia Ganea, αναπληρώτρια καθηγήτρια γνωστικής ανάπτυξης στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο.
"Πολλοί πιστεύουν ότι τα παιδιά ενδιαφέρονται περισσότερο για παραμύθια, μύθους και ιστορίες με ζώα, καθώς αντιλαμβάνονται πιο εύκολα τα κρυμένα νοήματα. Όμως αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι δεν συμβαίνει αυτό. Συνολικά τα παιδιά ήταν πιο πιθανό να ενεργήσουν με βάση το ηθικό μήνυμα του βιβλίου, όταν σε αυτό πρωταγωνιστούσε ανθρώπινος χαρακτήρας".
Στη μελέτη συμμετείχαν 96 παιδιά και οι επιστήμονες υπογράμμισαν την ανάγκη εκπαιδευτικοί και γονείς να επιλέγουν προσεκτικά τα βιβλία, που θα διαβάσουν στα παιδιά, όταν ο στόχος είναι να τα διδάξουν πραγματικές γνώσεις και κοινωνικές συμπεριφορές μέσω των ιστοριών.
Η Nicole Larsen, η οποία συνεργάστηκε με τη Dr Ganea στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού τους, δήλωσε: "Οι γονείς μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο να μάθουν τα παιδιά σημαντικά πράγματα, ζητώντας τους να εξηγούν τμήματα της ιστορίας και βοηθώντας τα να βρίσκουν τις ομοιότητες μεταξύ της ιστορίας και της αληθινής ζωής". Τέλος εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι το παραμύθι του Ιησού επέδρασε αρνητικά στην συμπεριφορά των παιδιών!!
Πηγή δεν έχεις;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τέλος εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι το παραμύθι του Ιησού επέδρασε αρνητικά στην συμπεριφορά των παιδιών!! "
Και κάπως έτσι μέσα απο παραπληροφόρηση και fake news προσπαθεί ο απολλώνιος να πείσει τον εαυτό του και να κρατήσει το μαντρί.
Εμενα μου προκαλουσε ιλιγγο, ζαλαδες,υπνοβασια, απο την πρωτη κιολας δημοτικου ,αυτο το παραμυθη με τον ιησου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ρε απολλωνιε αλήθεια;;;;;;;
ΔιαγραφήΣε λιγα χρονια δεν θα υπαρχουν πλεον προβατα στο μαντρι, λιγοι γεροι θα λενε στα εγγονια τους αυτα τα παραμυθια πριν πανε για υπνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγα χρόνια;;;;; Σε πόσα 1, 2, 5;;; Γιατί πάνω απο 1.000 υπάρχει ο Χριστιανισμός στον Ελλαδικό χώρο!!!!!
ΔιαγραφήΤο μαντρί υπάρχει εκεί που κατα συρροή υπάρχουν fake news και παραπληροφόρηση για να κρατήσεις τα γίδια μέσα.
Τόσος ο φόβος που ανέπαφο ένα άρθρο δε τολμά να το ανεβάσει.
θα συμφωνησω μαζι σου οτι ολα τα παραμυθια τελειωνουν καποτε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι σίγουρο έτσι και αλλιώς αν θες να διαβάσεις για τον Δία πας στη θέση παραμύθια-μυθολογία
Διαγραφή