ΚΕΦ.ΙΘ ΣΤΙΧ.33-36 ΕΠΟΤΙΣΑΝ ΔΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΥΤΩΝ ΟΙΝΟΝ ΕΝ ΤΗ ΝΥΚΤΙ ΚΑΙ ΕΙΣΕΛΘΟΥΣΑ Η ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΕΛΘΟΥΣΑ Η ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΟΥΚ ΗΔΕΙ ΕΝ ΤΩ ΚΟΙΜΗΘΗΝΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΑΒΟΝ ΑΙ ΔΥΟ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΛΩΤ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΤΩΝ!!!ΑΙΜΟΜΙΚΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΕΤΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ.. ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ...ΣΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ ΛΩΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΘΙΜΕ...ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.Υ.Γ.ΤΟΝ ΛΩΤ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΑΝ ΜΠΑΜΠΑ 'Η ΠΑΠΠΟΥ??
Δεν είναι όμως ν' απορεί κανείς με την παρουσία και την ανοχή της αιμομιξίας στο δόγμα του Ιουδαιοχριστιανισμού. Εδώ έχουν βαλθεί να πείσουν όλον τον κόσμο ότι είμαστε απόγονοι δυο Εβραίων αιμομικτών της εβραϊκής μυθολογίας, δηλαδή του Αδάμ και της Εύας.
Ο ηθικοχριστιανικά πλασμένος όμως εγκέφαλος των πιστών, δεν τολμά ή δεν μπορεί να μπει στην βάσανο ν' αναρωτηθεί: Μα καλά, πως από δυο και μόνο ανθρώπους μπορεί να προκύψει μια ολόκληρη ανθρωπότητα, χωρίς ο Αδάμ και η Εύα να προχωρήσουν σε αιμομικτικές σχέσεις με τα παιδιά τους κι αυτά με τη σειρά τους να αλληλοπηδιούνται μεταξύ τους (για αναπαραγωγικούς σκοπούς βέβαια ...); Αλλά τι να λέμε τώρα; Εδώ οι «προπάτορες» έπεσαν σε πολύ βαρύτερο αμάρτημα ... Έφαγαν ένα ...μήλο!!!
Ο προπάτορας των Ρωμιών Αβραάμ είχε παντρευτεί την αδελφή του Σάρα την οικία έβγαλε στην πορνεία!!Απ' τη στιγμή όμως που οι αφελείς πιστοί, καταπίνουν αμάσητο αυτό το παραμύθι ή απλά το προσπερνούν, δεν θα πρέπει να τους προκαλεί και μεγάλη έκπληξη μιας άλλη περίπτωση αιμομιξίας που εμφανίζεται στην Αγία Γραφή: Αυτή του Λωτ. Εδώ παρατηρεί κανείς, κάτι το καταπληκτικό, που μόνο στην ιουδαιοχριστιανική θρησκεία θα μπορούσε να συμβεί. Ο Θεός (Γιαχβέ) υποτίθεται ότι καταστρέφει τα Σόδομα, γιατί ήταν άντρο ακολασίας (Σχόλιο δικό μου: Δηλαδή σκότωσε τους αλήτες Σοδομίτες και Γομορίτες και έσωσε τους αιμομείκτες; Τι να πεις...διακρίσεις! Ο θεός δεν ασχολήθηκε με τις κόρες που -αν ισχύει πως ο Λωτ ήταν πολύ μεθυσμένος για να καταλάβει - βίασαν τον πατέρα τους, ενώ μόλις είχε καταστρέψει μια πόλη -υποτίθεται- γεμάτη σεξουαλικά ακόλαστους.).
Με την παρέμβαση του «γενάρχη» Αβραάμ διασώζεται ο Λωτ και η οικογένειά του. Πριν ακόμα αναχωρίσει η Λωτ και η οικογένειά του απ' τα Σόδομα, μαθαίνουμε ότι εξαγριωμένοι Σοδομίτες περικυκλώνουν το σπίτι του, έτοιμοι να τα κάνουν λαμπόγυαλα. Τι κάνει τότε ο ενάρετος Λωτ; «Προσφέρει» ως αντάλλαγμα για την σωτηρία του τις ...κόρες του, διαφημίζοντας μάλιστα και την ...παρθενιά τους! «Έχω δύο θυγατέρας αίτινες δεν εγνώρισαν άνδρα, να σας φέρω λοιπόν αυτάς έξω και κάμετε εις αυτάς όπως φανή εις εσάς αρεστόν» (Γένεσις ΙΘ' . Τα «καλύτερα» όμως έπονται, όταν ο Λωτ κατορθώνει να διαφύγει με τις δυο κόρες του (στην πορεία, η κυρία Λωτ, της οποίας το όνομα δε γνωρίζουμε, έγινε στήλη άλατος) κι αφού καταφεύγουν σε μια σπηλιά, τότε αρχίζουν «τα Σόδομα και τα Γόμαρα»: Ο Λωτ πηδιέται με τις κόρες του και μάλιστα τις καθιστά έγκυες!(Σχόλιο δικό μου: Έστω κι αν δεν το έκανε με τη θέλησή του, είναι αιμομιξία...) Αυτές είναι οι πιο γνωστές περιπτώσεις αλλά όχι και οι μοναδικές. Υπάρχει κι άλλο εδάφιο: Βασιλειών Β' (Σαμουήλ Β') (13: 2): «και εθλίβετο Αμνων ωστε αρρωστειν δια Θημαρ την αδελφήν αυτού, ότι παρθένος ην αυτη, καv υπέρογκον εν οφθαλμοίς Αμνων του ποιησαί τι αυτή.» 13: 11: «και προσήγαγεν αυτω του φαγείν, και επελάβετο αυτής και ειπεν αυτή δευρο κοιμήθητι μετα εμού, αδελφή μου.» 13: 14: «και ουκ ηθέλησεν Αμνών του ακουσαι της φωνής αυτής και εκραταίωσεν υπερ αυτην και εταπείνωσεν αυτήν καv εκοιμήθη μετα αυτής.» Τι να σχολιάσει κανείς; Μπορεί να ειπωθεί το αντίθετο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου