για "άχρηστα"
τρένα από το ...1995!!!
Δόθηκαν
σχεδόν 8 δις για βαγόνια που κατέληξαν σε ... υπόστεγα της Θεσσαλονίκης. Είχαν δοθεί, κατά τον Σίκατσεκ, μίζες και γι αυτά. Κι
όμως η Εξεταστική Επιτροπή δεν κάνει έρευνα...
Από
τον Θανάση
Λεπίδη
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Δεν είναι μόνο αυτές οι συμβάσεις του
ΟΣΕ με την Siemens που ερευνά η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
Υπάρχει και μια άλλη, κρίσιμη, σύμβαση που σας αποκαλύπτω και η οποία
υπογράφτηκε στις 3 Ιανουαρίου 1996 και αφορά
στην προμήθεια έξι ηλεκτραμαξών, ύψους περίπου 47 εκατ. μάρκων. Δηλαδή γύρω στα
7,7 δις δραχμές εκείνης της εποχής.
Τη σύμβαση είχαν υπογράψει
ο τότε γενικός διευθυντής του ΟΣΕ Αρίστος
Λάζαρης και από την Siemens ο Walter
Loessel και ο Bruno Flad αλλά η έγκριση από το υπουργείο Μεταφορών για τη σύμβαση, όπως
αναφέρεται στην πρώτη σελίδα που σας στέλνω προς δημοσίευση, είχε
δοθεί από τον Αύγουστο του 1995. Υπουργός
Μεταφορών ήταν τότε ο Θανάσης Τσούρας, μέχρι
τον Σεπτέμβριο του 1995 και...
Πατήστε
εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα »
Δόθηκαν
σχεδόν 8 δις για βαγόνια που κατέληξαν σε ... υπόστεγα της Θεσσαλονίκης. Είχαν δοθεί, κατά τον Σίκατσεκ, μίζες και γι αυτά. Κι
όμως η Εξεταστική Επιτροπή δεν κάνει έρευνα...
σχεδόν 8 δις για βαγόνια που κατέληξαν σε ... υπόστεγα της Θεσσαλονίκης. Είχαν δοθεί, κατά τον Σίκατσεκ, μίζες και γι αυτά. Κι
όμως η Εξεταστική Επιτροπή δεν κάνει έρευνα...
Από
τον Θανάση
Λεπίδη
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΟΣΕ με την Siemens που ερευνά η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
Υπάρχει και μια άλλη, κρίσιμη, σύμβαση που σας αποκαλύπτω και η οποία
υπογράφτηκε στις 3 Ιανουαρίου 1996 και αφορά
στην προμήθεια έξι ηλεκτραμαξών, ύψους περίπου 47 εκατ. μάρκων. Δηλαδή γύρω στα
7,7 δις δραχμές εκείνης της εποχής.
Τη σύμβαση είχαν υπογράψει
ο τότε γενικός διευθυντής του ΟΣΕ Αρίστος
Λάζαρης και από την Siemens ο Walter
Loessel και ο Bruno Flad αλλά η έγκριση από το υπουργείο Μεταφορών για τη σύμβαση, όπως
αναφέρεται στην πρώτη σελίδα που σας στέλνω προς δημοσίευση, είχε
δοθεί από τον Αύγουστο του 1995. Υπουργός
Μεταφορών ήταν τότε ο Θανάσης Τσούρας, μέχρι
τον Σεπτέμβριο του 1995 και...
εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα »
ΟΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίθανα πράγματα, όπως καταγγέλλεται, συνέβησαν επί ΝΔ στον σιδηροδρομικό σταθμό στης Θεσσαλονίκης, όπου ανεγέρθηκε κτίριο συνολικής δαπάνης 1 εκ. , προκειμένου να στεγαστούν υπηρεσίες του οργανισμού διάσπαρτες στην πόλη που πλήρωναν ενοίκια σε ιδιώτες και μόλις το νεόδμητο κτίριο παραδόθηκε, κατεδαφίστηκε (!) για να δημιουργηθεί εμπορικό κέντρο, το οποίο εκμεταλλεύονται ιδιώτες. Μάλιστα με τα σημερινά ενοίκια που εισπράττονται, για να καλυφτεί το κόστος του κτιρίου το οποίο κατεδαφίστηκε, θα χρειαστούν τουλάχιστον 10 χρόνια, ενώ ο ΟΣΕ συνεχίζει να πληρώνει υψηλά ενοίκια.
Το 2003 αποφασίστηκε από τη διοίκηση του ΟΣΕ η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών διοίκησής του. Μόλις παραδόθηκε το κτίριο, κατεδαφίστηκε, αφού τέθηκε σε εφαρμογή ένα σχέδιο μετατροπής του σε εμπορικό κέντρο με ευθύνη της ΓΑΙΟΣΕ.
Η τελευταία νοίκιασε τον χώρο προς 17.200 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε υπό σύσταση ιδιωτική εταιρεία ΕΠΕ με το δικαίωμα της υπενοικίασης. Παράλληλα έγιναν επιπλέον πολλές πολεοδομικές παραβάσεις με τη συνενοχή, όπως προκύπτει, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο αρχικός χώρος των 1.170 τ.μ. αυξήθηκε σε 1300 έως 1800 τ.μ. Επίσης το μίσθωμα των 17.200 ευρώ μηνιαίως για τα δύο πρώτα χρόνια μειώθηκε από φέτος σε 8.100 ευρώ μηνιαίως.