Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Σάλος για το πάρτι στο Αβέρωφ.

Η ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΑ…

 

ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ ΚΡΕΜΟΥΣΕ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ, ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ Η …ΧΡΟΥΣΑΛΑ!

Το πλοίο-σύμβολο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και ζωντανή ιστορία των αγώνων του ελληνικού έθνους, παραχωρήθηκε… τιμής ένεκεν στον εφοπλιστή Λεό Πατίτσα και τη σύζυγό του Μαριέττα Χρουσαλά για να μετατραπεί σε πίστα χορού για celebrities, μοντέλα και κοσμικές κυρίες. Μετά το «Island» και τον «Αστερα», οι νεόνυμφοι, με τις ευλογίες του Ελληνικού Στρατού, συνέχισαν τις εορταστικές εκδηλώσεις του γάμου τους πάνω στο ιστορικό θωρηκτό, σε μια βραδιά με νταούλια, ζεϊμπέκικα και καρσιλαμάδες.



Αποκορύφωμα της βραδιάς ντροπή, οι αναμνηστικές φωτογραφίες των μοντέλων με τα δωδεκάποντα να λικνίζονται κάτω από τα κανόνια του θωρηκτού που για τον Στρατό αποτελεί μουσείο Ιστορίας.


Το ερώτημα βεβαίως είναι αν είχε ενημερωθεί για το κοσμικό πάρτι στο πλοίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αμυνας και, αν όχι, τι θα πράξει τώρα μετά τη διαπίστωση ότι το θωρηκτό μετατράπηκε σε ντισκοτέκ, σε ένα γλέντι χορού στο οποίο βρέθηκαν να συμμετέχουν ακόμη και αξιωματικοί του πλοίου!

Στο πάρτι του ζεύγους Πατίτσα Χρουσαλά κυριάρχησαν, εκτός από τους καρσιλαμάδες, και τα κουφέτα που προσφέρονταν πάνω στο πλοίο στους καλεσμένους, ενώ είδηση της βραδιάς ήταν η αναγγελία της ενσωμάτωσης της συζύγου του κ. Πατίτσα και πρώην τηλεπερσόνας Μαριέττας Χρουσαλά στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας.

Και ποιο θα μπορούσε να είναι καλύτερο σημείο από την αναγγελία μιας τέτοιας σημαντικής προσχώρησης από το θωρηκτό «Αβέρωφ»… Το πλοίο σύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού έγινε κυριολεκτικά αγνώριστο προκειμένου να φιλοξενήσει το πάρτι της εταιρείας «Atlas Maritime» του νεαρού εφοπλιστή, στο περιθώριο των φετινών «Ποσειδωνίων». Μέχρι και πίστα είχε στηθεί στο κατάστρωμα προκειμένου να χορέψουν οι καλεσμένοι του Λεό Πατίτσα.

Το θέαμα με τις στολισμένες ανθοστήλες και τις γλάστρες με τα λουλούδια στην είσοδο του θωρηκτού παρέπεμπε περισσότερο σε άλλο ένα γαμήλιο πάρτι του ζεύγους παρά σε εταιρική εκδήλωση. Υπήρχε ακόμα και ειδικός μπουφές που είχε μόνο κουφέτα σε διάφορα χρώματα, για όσους προφανώς δεν ήταν καλεσμένοι στον γάμο, ενώ σε άλλους δύο μπουφέδες πάνω στο κατάστρωμα σερβιρίζονταν τα ποτά.

Οι καλεσμένοι, που άρχισαν να καταφτάνουν λίγο μετά τις 8 το βράδυ, είχαν την ευκαιρία, αν το επιθυμούσαν, να ξεναγηθούν στο πλοίο σύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού, κάτι που έπραξαν αρκετοί από αυτούς. Οταν άρχισε να νυχτώνει ακόμη και τα προσχήματα έπεσαν. Ενας προβολέας φώτισε σε άλλο πλοίο το σήμα της εταιρείας του κ. Πατίτσα και ο χορός άρχισε με δημοτικά και φόντο τα κανόνια του πλοίου.

Ο κ. Πατίτσας έφτασε μόνος του λίγο μετά τις οκτώ με την εντυπωσιακή λευκή Aston Martin του και υποδέχτηκε «βαριά» ονόματα της ελληνικής ναυτιλίας, όπως οι κύριοι Γιάννης Ξυλάς, Νίκος Τσάκος και Θόδωρος Βενιάμης. Σε όλους τους καλεσμένους προσφερόταν Bellini ως welcοme drink, η σαμπάνια έρρεε άφθονη, όπως και το κρασί, καθώς και άλλα οινοπνευματώδη ποτά, ενώ οι γαστριμαργικές επιθυμίες των καλεσμένων ικανοποιήθηκαν με μια ποικιλία γεύσεων στην οποία κυριαρχούσε το κρέας.

Στο αναλόγιο, που είχε στηθεί ακριβώς κάτω από τα κανόνια του ιστορικού πλοίου, μίλησαν ο Λεό Πατίτσας, η μητέρα του Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα και ο κυβερνήτης του «Αβέρωφ», αρχιπλοίαρχος εν εφεδρεία Ευάγγελος Γαβαλάς. Η πεθερά της Μαριέττας Χρουσαλά ήταν αυτή που ανακοίνωσε την έλευση της πρώην παρουσιάστριας στην οικογένεια αλλά και στην εταιρεία του γιου της, και μάλιστα σε άπταιστα αγγλικά. Με grande εμφάνιση και εντυπωσιακά κοσμήματα, η κυρία Λεμού Πατίτσα έσυρε πρώτη τον χορό συνοδευόμενη από τον γιο, τη νύφη της και άλλους καλεσμένους στην πίστα που είχε στηθεί στο κατάστρωμα του θωρηκτού, ενώ τα φωτορυθμικά φώτιζαν όλο το πλοίο.

Οι καρσιλαμάδες, τα νησιώτικα και τα τσιφτετέλια αντικατέστησαν όχι και τόσο κομψά τις lounge και jazz μελωδίες που κυριαρχούσαν μέχρι κάποια ώρα στο πάρτι, το οποίο έφτασε στο τέλος του λίγο πριν από τη 1.30 τα μεσάνυχτα της περασμένης Πέμπτης.



«Εξηγήσεις» από το διευθυντή του παροπλισμένου θωρηκτού Αβέρωφ ζήτησε ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης μετά την αποκάλυψη από το Πρώτο Θέμα ότι την προηγούμενη Πέμπτη ο εφοπλιστής Πατίτσας διοργάνωσε πραγματικό γλέντι με μοντέλα στο κατάστρωμα του ιστορικού πλοίου που έχει χαρακτηριστεί μουσείο.

Αφότου το Πρώτο Θέμα αποκάλυψε τις φωτογραφίες από το «πανηγύρι» πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και κυρίως μετά τη δημοσίευση των εικόνων με διάφορα μοντέλα που φορούσαν μίνι να ποζάρουν σε ιδιότυπες στάσεις μπροστά από τα κανόνια του θωρηκτού, στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού προκλήθηκε αναστάτωση.

Κι αυτό η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού που παραχώρησε την άδεια για να γίνει η σχετική εκδήλωση πάνω στο πλοίο μουσείο θεωρούσε ότι επρόκειτο για μια απλή δεξίωση με κοκτέιλς και αναψυκτικά στο πλαίσιο της έκθεσης Ποσειδώνια 2010. Στην άκρως απολογητική ανακοίνωση που εξέδωσε το ΓΕΝ αναφέρεται ότι:

«το ΓΕΝ είχε ενημερωθεί ότι επί του ΠΝΜ Γ. Αβέρωφ επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 10 Ιουνίου εκδήλωση για την ολοκλήρωση των «Ποσειδωνίων 2010», τη διοργάνωση της οποίας είχε αναλάβει η ναυτιλιακή εταιρείας Atlas Maritime. Για το λόγο αυτό άλλωστε το ΓΕΝ προχώρησε στην παραχώρηση του».

Τελικώς αντί για συζητήσεις και ποτά υπό τους ήχους απαλής μουσικής, τα μοντέλα και οι εφοπλιστές ξεσήκωσαν το θωρηκτό με χορούς, τραγούδια και φωτογραφήσεις νεαρών κυριών με light εμφάνιση.

Η ηγεσία του Πολεμικού ναυτικού έχει ήδη διατάξει έρευνα για να διακριβωθεί τι ακριβώς συνέβη στο θωρηκτό την προηγούμενη Πέμπτη και μ ευθύνη ποίων. Ήδη ο διευθυντής του Αβέρωφ, έφεδρος αρχιπλοίαρχος Ευάγγελος Γαβαλάς έχει κληθεί να δώσει «έγγραφες εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε στο χώρο». Το ΓΕΝ προαναγγέλλει ότι εφόσον «προκύψουν ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτές θα καταλογιστούν».

Ενώ όμως η «τιμωρία» μοιάζει να αφορά μόνο το διευθυντή του πλοίου μουσείου, παραμένει κρίσιμο το ερώτημα ποιοι αξιωματικοί από την ηγεσία του ΓΕΝ συναίνεσαν να γίνει το πάρτι πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και κυρίως ποιες εγγυήσεις έλαβαν ότι η δεξίωση θα γίνει σε κόσμιο πλαίσιο, τέτοιο που να ταιριάζει στην ιστορική βαρύτητα του χώρου.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου