Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ!!ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΘΕΝΑ Η ΜΑΡΙΑΜ (ΠΑΝΑΓΙΑ)!!!

 



ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ: ΠΑΝΑΓΙΑ Ή ΠΑΝΑΓΙΑ
Υπήρξαν πολλές Παρθενογέννηση σε όλη την ιστορία. Παράδειγμα Κρίσνα, Ιησούς, Ώρος, Μίθρας κ.λπ. λίγα παραδείγματα ιστοριών Θαυματουργής Γέννησης της Παρθένου σε όλη την ιστορία. Αλλά η πιο δημοσιευμένη ιστορία είναι της Παναγίας που γέννησε τον Ιησού. Λοιπόν, είναι αλήθεια ότι ο Ιησούς γεννήθηκε υπερφυσικά; Θα δούμε. Η Δανάη

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ!!


Δεν υπάρχουν αρχαιολογικά στοιχεία του Ιησού. Επιπλέον, δεν υπάρχουν γραπτές αποδείξεις για τον Ιησού. Ακόμη και οι συγγραφείς της χριστιανικής «καινής διαθήκης» έζησαν δεκαετίες μετά τον θάνατό του. Ο Παύλος, ο πρώτος συγγραφέας, ο Άς επίσης μένει ρητά ότι δεν είδε ποτέ τον Ιησού, αλλά ισχυρίζεται ότι τον είδε αφού πέθανε στο πνεύμα.

Η χριστιανική διαθήκη μιλάει για πολλά θαύματα που έκανε ο Ιησούς, οι πολλοί οπαδοί του, και η ιστορία του πάθους που μιλάει για το πώς τον γνώριζαν ακόμη και οι Εβραίοι που δεν τον ακολούθησαν, ποιοι ήταν οι ακόλουθοί του και ακόμη και ο Ρωμαίος Κυβερνήτης της Ιουδαίας, Πόντιος Πιλάτος ( που σταύρωσε χιλιάδες άλλους Εβραίους και ήταν τόσο αδίστακτος που ήσασταν οι Ρωμαίοι Στη συνέχεια τον

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!!

 ΑΥΤΗ Η ΑΘΛΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΗΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ  ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!!!



Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Η κριτική στον Χριστιανισμό ξεκινάει από την εποχή της εμφάνισής του ως θρησκεία στη Ρωμαϊκή Aυτοκρατορία. Οι κριτικοί έχουν σχολιάσει το δόγμα, τις διδαχές και τον ρόλο της χριστιανικής εκκλησίας στην πορεία της ιστορίας.

Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, ο νεοπλατωνικός φιλόσοφος Πορφύριος αναδείχτηκε ως ο κύριος κριτικός, με το βιβλίο «Κατά Χριστιανών» στο οποίο ισχυριζόταν πως ο Χριστιανισμός βασιζόταν πάνω σε ψεύτικες προφητείες που δεν είχαν ακόμη πραγματοποιηθεί. Μετά την υιοθέτηση του Χριστιανισμού από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, οι φωνές εναντίον του Χριστιανισμού καταπιέστηκαν και εξαφανίστηκαν από κυβερνητικές και εκκλησιαστικές αρχές.[1] Μια χιλιετία αργότερα, η προτεσταντική μεταρρύθμιση οδήγησε σε ένα θεμελιώδη διχασμό τη χριστιανοσύνη και οι κριτικές φωνές εναντίον του χριστιανισμού ξανάρχισαν. Με την επιστημονική Επανάσταση και τον Διαφωτισμό, ο Χριστιανισμός βίωσε επιπλέον επιθέσεις από τους ΒολταίροΝτέιβιντ ΧιουμΤόμας Πέιν και τον βαρόνο του Χόλμπαχ.[2] Τα κεντρικά ζητήματα σε αυτές τις κριτικές ήταν η ιστορική ακρίβεια της Βίβλου και η διαφθορά των χριστιανικών αρχών.[3] Άλλοι φιλόσοφοι, όπως ο Iμμάνουελ Καντ, ξεκίνησαν τις πρώτες συστηματικές επιθέσεις κατά της Χριστιανικής Θεολογίας, προσπαθώντας να ανατρέψουν τα επιχειρήματα υπέρ του Θεϊσμού.[4] Τους σύγχρονους καιρούς ο χριστιανισμός έχει δεχτεί κριτική από ένα ευρύ φάσμα πολιτικών κινημάτων και ιδεολογιών. Με τη Γαλλική Επανάσταση, εμφανίστηκε ένας αριθμός πολιτικών και φιλοσόφων που κριτίκαραν τα παραδοσιακά χριστιανικά δόγματα.[5] Μετά τη γαλλική Επανάσταση, φιλελεύθεροι και κομμουνιστές φιλόσοφοι, όπως ο Τζον Στιουάρτ Μιλ και ο Καρλ Μαρξ, κριτίκαραν το Χριστιανικό δόγμα ότι ήταν αντιδημοκρατικό. Ο Φρειδερίκος Νίτσε υποστήριξε πως το χριστιανικό δόγμα προωθεί μια νοοτροπία σκλάβου η οποία καταπιέζει τις επιθυμίες που εμπεριέχονται στην ανθρώπινη θέληση.[6] Επίσης σύγχρονα εργατικά μαρξιστικά κινήματα όπως οι Μπολσεβίκοι τα οποία στην πλειονότητά τους επεδίωξαν να θεσπίσουν τον αθεϊσμό, άσκησαν και αυτά με τη σειρά τους κριτική στις Χριστιανικές ιδέες.

Οι επίσημες απαντήσεις των Χριστιανών στην κριτική ανήκουν στο πλαίσιο της λεγόμενης χριστιανικής απολογητικής. Ο Θωμάς ο Ακινάτης και ο Αυγουστίνος Ιππώνος είναι οι πιο γνωστοί χριστιανοί απολογητές. Μέρος της σύγχρονης απολογητικής είναι πως ο Χριστιανισμός είναι η βάση του σύγχρονου κοσμικού πολιτισμού.[7] Σύμφωνα με τον Peter Harrison, ο Χριστιανισμός έπαιξε έναν σημαντικό θετικό ρόλο στην ανάπτυξη της σύγχρονης επιστήμης στη Δύση.[8]

Κριτική στη Βίβλο[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Κριτική για τις παραλλαγές του κειμένου της Βίβλου[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Στην πλειάδα των εκδόσεων της Βίβλου, υπάρχουν αρκετές παραλλαγές. Αυτές οι παραλλαγές αφορούν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αλλαγή σειράς λέξεων και χρήση παλιότερων μορφών ορισμένων λέξεων. Σε μια προσπάθεια να βρεθεί το αρχικό κείμενο των βιβλίων της Καινής Διαθήκης, ορισμένοι κριτικοί έχουν εντοπίσει ορισμένα κομμάτια τα οποία μάλλον είναι κατοπινές προσθήκες. Σε αυτές τις προσθήκες συμπεριλαμβάνονται το τέλος του κατά Μάρκον ευαγγελίου, η ιστορία στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο όπου μια γυναίκα θα σκοτωνόταν δια λιθοβολισμού και ο Ιησούς την έσωσε λέγοντας ''Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον βαλέτω'', όπως και το Ιωάννειο κόμμα ώστε να αλλάξει μορφή το συγκεκριμένο χωρίο.[εκκρεμεί παραπομπή]

Οι Κερτ και Βαρβάρα Άλαντ σύγκριναν τον αριθμό των παραλλαγών που υπήρχαν ανάμεσα σε διάφορες εκδόσεις της Καινής Διαθήκης (αφαιρώντας τα ορθογραφικά λάθη) και βρήκαν 62,9% συμφωνία (4999/7947). Συμπέραναν πως τα 2/3 της Καινής διαθήκης δεν έχουν σημαντικές διαφορές, αριθμός μεγαλύτερος από ότι εκτιμάτο πιο πριν. Στις Πράξεις Αποστόλων, στα Ευαγγέλια και την Αποκάλυψη, η συμφωνία είναι μικρότερη, ενώ στις Επιστολές μεγαλύτερη.[εκκρεμεί παραπομπή]

Με την ανακάλυψη της Εβραϊκής Βίβλου ανάμεσα στα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας το 1947[9] ενισχύθηκαν οι αμφιβολίες για τη γνησιότητα του Μεσορετικού κειμένου που είναι η βάση για τις περισσότερες αγγλικές μεταφράσεις.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΟ !!Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΑΘΑΝ ΚΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ!!


Δαβίδ – Ιωνάθαν: Μιά τρυφερή σχέση Από την πρώτη στιγμή, που συνάντησε ο μεγαλύτερος γιός του βασιλιά Σαούλ, Ιωνάθαν, τον Δαβίδ η καρδιά του άρχισε να κτυπά δυνατά για αυτόν τον ωραίο και δυνατό –σύμφωνα με τις βιβλικές περιγραφές- νέο, ο οποίος μόλις είχε νικήσει τον Γολιάθ. Η αμοιβαία έλξη των δύο ανδρών περιγράφεται στο βιβλίο «Βασιλειών Α΄»: «Η ψυχή του Ιωνάθαν συνεδέθη μετά της ψυχής του Δαυίδ, και ηγάπησεν αυτόν ο Ιωνάθαν ως την ιδίαν αυτού ψυχήν» (18:1). Ο Δαβίδ –ανύπαντρος ακόμα- έζησε μαζί με τον Ιωνάθαν στο σπίτι του Σαούλ και «διέθετο Ιωνάθαν και Δαυίδ εν τω

Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ??Η ΣΚΗΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΥΜΝΟ ΝΕΑΝΙΣΚΟ!!

 



Οι μπάτσοι συλλαμβάνουν τον ραβίνο στο πάρκο με γυμνό έφηβο!Cops Arrest Rabbi in Park with Naked Teenager!

Ένας συναρπαστικός τίτλος, ίσως αυτός που θα βλέπατε στη New York Post. Είναι επίσης το πώς περιέγραψε ο Βιβλικός μελετητής Μόρτον Σμιθ ένα από τα πιο παράξενα αποσπάσματα των Ευαγγελίων. Εμφανίζεται μόνο στον Μάρκο και δεν αναφέρεται πουθενά αλλού, και συμβαίνει καθώς ο Ιησούς συλλαμβάνεται μετά τον Μυστικό Δείπνο.A gripping headline, maybe one you’d see in the New York Post. It’s also how Biblical scholar Morton Smith described one of the strangest passages in the Gospels. It appears only in Mark and is mentioned nowhere else, and it happens as Jesus is being arrested after the Last Supper.

Καθώς ο Ιησούς συλλαμβάνεται, οι μαθητές τραπούν σε φυγή. Και μετά υπάρχει αυτό:As Jesus gets taken the disciples all flee. And then there’s this:

Ένας νεαρός άνδρας τον ακολουθούσε, που δεν φορούσε παρά ένα λινό ύφασμα. Τον έπιασαν, αλλά άφησε το λινό ύφασμα και έφυγε γυμνός.A certain young man was following him, wearing nothing but a linen cloth. They caught hold of him, but he left the linen cloth and ran off naked.